- Winkelketen HEMA wint een gouden Effie met diens marketingcampagne ‘Met liefde gemaakt; hoe Hema weer écht Hema werd’.
- Dat meldt vakblad Adformatie, medeorganisator van de uitreiking.
- Andere marketingwinnaars zijn Kruidvat, Rijkswaterstaat en Albert Heijn.
- Lees ook: BI Studios en Vodafone Business winnen goud bij Grand Prix Content Marketing Awards 2024
HEMA pakt goud. Diens marketingcampagne ‘Met liefde gemaakt; hoe Hema weer écht Hema werd’ viel in de smaak bij de jury vanwege “het effectief benutten van bestaande merkkracht”, zo schrijft Adformatie. Het vakblad is medeorganisator van de uitreiking van de zogenoemde Effie Awards.
Andere marketingwinnaars zijn Kruidvat met ‘Iedereen verdient een mooie kerst’, Rijkswaterstaat met ‘Gun Jezelf Rijkswaterstaat’ en Albert Heijn met ‘Premium voordeel voor duurzame klantrelaties’. Al deze partijen gaan naar huis met een zilveren Effie. Kruidvat scoort daarnaast ook een bronzen Effie.
Bij de mediabureaus kwam Initiative als grote winnaar uit de bus. Het bedrijf was betrokken bij drie winnende cases: Hema (goud), Rijkswaterstaat (zilver) en Politie Nederland (Leffie).